.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن‌های ورزشی در میادین ورزشی

شمال نيوز: یک روانشناس گفت: تخلیه انرژی و شادی کردن جوانان امری ضروری است اما اعتدال در شادی باید رعایت شود.

حسین باهر در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: گرفتن جشن پیروزی در زمانهای گوناگون باید به گونه‌ای باشد که اجازه‌ای جولان به افراد سوءاستفاده‌گر داده نشود.

وی افزود: بهتر است برگزاری جشن‌های ملی و مردمی در میادین ورزشی صورت گیرد و نهادهای دولتی با در اختیار قرار دادن وسایل حمل‌ونقل عمومی امکانی را برای رفتن مردم به جشن فراهم کند.

این روانشناس با اشاره به بازی روز گذشته ایران و کره گفت: در صورتی که ایران در برابر کره به پیروزی برسد جوان‌ها واکنش خوبی را از خود نشان داده و تلاش می‌کنند شادی خود را به نمایش بگذارند.

باهر افزود: من فکر می‌کنم اگر نهادهای مربوطه به علاقمندان اعلام کنند که در استادیومی جمع شوند و بازی را از طریق تلویزیون‌های موجود در استادیوم مشاهده کنند جوانها می‌توانند ارتباط مستقیم‌تری را با بازیکنان بگیرند و از یک سو در یک محل مشخص که مزاحمتی برای مردم ندارد می‌تواند جشن پیروزی خود را برپا کند.

این روانشناس در ادامه خاطرنشان کرد: دولت جدید باید با ایجاد معاونت فرهنگی - اجتماعی برخی از مسائل اخلاقی از جمله هنر شاد زندگی کردن را به جوانان بیاموزند، اعتدال در شادی ضرورت دارد؛ همانگونه که ما در جشن چهارشنبه‌سوری امسال شاهد واکنش معتدل جوانها بودیم. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.